Ciao!

Har haft så mycket att göra så min söta blogg inte blivit prioriterad alls!

Så tänkte skriva några ord i alla fall.

Jag o min karl var på mys bio igår och såg Iron man 2 ...Gillade den ... Tycker man ska se på bio när det är lite effekter... kärleks filmer o komedier tycker jag om att hyra...  Fortfarande svårt att toppa AVATAR som jag älskar!

Men Iron man 2 var sevärd!






Nu är jag på jakt efter några mysiga kuddar till min soffa! Vet bara inte vad jag ska ha... Är inne på ett par lexington kuddar.. SOm är stilrena... men sen såg jag dessa oxå och de såg ju oxå mysiga ut åååh vet inte vad det blir men känns som att det kommer kosta mig vilket som....



Hoppas alla haft en bra helg!


XO

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback