många giftermål mot våren

För mig är det inte riktigt dax ännu,,,,, men vårfebern har satt igång, hur många som helst som skall gifta sig nu i sommar.........  Hoppas de får sina dröm bröllop!

Den dag jag gifter mig så kommer jag nog rymma haha det verkar tok jobbigt att planera något som man helst av allt bara skall göra en gång i sitt liv......

En kyrka som jag tycke var sååå fin var faktisk Oscars kyrkan där lilla Benjamin döptes Tim syster son....

Fin cermoni detta med dop..... Undrar när jag ska få gå på dop igen bara..... Blev ju tillfrågad att vara gudmor åt lilla Mille men inte fått göra det officiellt ännu.... Liten peak till Lottis ha ha ha.... Fast jag o Mille har ju en egen överenskommelse och det finns ingen präst som behövs för det......

Här är bilder från den fina kyrkan som ligger på Narva vägen,100 år gammal

image61

   

Fin va!


Postat av: Lotta den 2008-04-18 @ 21:37:40

ha ha ha jag fattar piken! ;O)
Känner lite panik nu för jag vill faktiskt göra detta INNAN du åker!!

Hoppas vi ses imorrn, Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback