EN FILM NI MÅSTE SE!! "P.S I LOVE YOU"

Jag är en otrolig romantiker och hoppas verkligen alla fått känna på kärlekens glädje och smärta! Tyvärr smärtan ingår annars känns det inte lika genuint och äkta! Den ska i själva verket få oss att känna!
Man ska verkligen inte ta kärleken för given denna film är ett prakt exempel! Jag är inte den som är känslig så men denna film bröt varenda tår kanal jag hade! haha! Ni som behöver rensa tårkanalerna se den...... Jag såg den två gånger men grät lika mycket! Har nog aldrig kännt mig så mycket lipsill!!  Förstår bara inte hur bra de tänkt igenom denna film! Den är vackert gjord ................... Som min kille sa en riktig chick flick ( tjej rulle) haha men tror att det var bra att jag tvinga honom att se den!!! Så alla se den så vill jag gärna höra vad ni tyckte!!! Jag bara älskar denna! För att den får mig att just att känna så mycket!

Henne Hillary har ni sett i million dollar baby och honom  Gerard i filmen 300.

Postat av: sandra den 2008-07-03 @ 22:01:23

Har boken men har inte läst den än.

Postat av: Lotta den 2008-07-04 @ 20:19:48

Men Hanna då ;O) ha ha, visste väl att du var en rätt känslig tjej innerst inne ;OP



Åh jag måste verkligen komma ikapp på film fronten!!



Vi ses stumpan! Puss

Postat av: Lotta den 2008-07-07 @ 19:31:09

hannis du är utmanad.... se min blogg

Postat av: sandra den 2008-07-11 @ 15:21:10

Har börjat läsa boken nu och den är helt underbar !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback