Trist dag för Hanski

Jahapp då har man fått KUGGA sitt första uppkörningsprov idag...... Tog det rätt hårt ändå för tyckte att han jag körde med förklarade min ej klarade uppkörning dåligt---- (

Nåja det är bara ta det som det är och ta nya tag! Det var ingen annan som klarade heller idag på den tiden som jag körde inga glada miner direkt kanske var en sån dag bara...... Ååååh jag som bara vill ha mitt körkort nu...... men får träna mer eller planera innan korsníngar och få allt att flyta på bättre  helt enkelt........

Men riktigt trist måste jag säga känns tungt i hjärtat snyft........

Postat av: Lotta den 2008-07-26 @ 11:05:05

gumman.... du klarar det nästa gång!!

Postat av: Linda den 2008-07-26 @ 14:27:54

Om det är till någon tröst så klarade jag inte heller första uppkörningen... :(

Men du fixar det nästa gång!

Postat av: Hanski den 2008-07-28 @ 09:18:54

tack ska ni ha! =)

Postat av: Tuija den 2008-07-29 @ 10:52:02

Hej gumman!! Du jag kuggade också på min uppkörning förra veckan..riktigt besviken blev jag..men men nästa gång klarar VI det :-)

Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback