Konserter! Vem älskar inte att gå på konserter!

De senaste två åren har man hunnit med en del!

Här en lite uppdatering

Denna år hade man velat gå på Celine Dion och Dolly Parton och Kylie men ibland så passar inte bara dessa konserter in... Hur mycket man än vill gå................. Hoppas att ni alla tar tillfället i akt och försöker gå på så många ni kan!

När man tittar på de jag gott på så vet man ju t.ex. inte med stones när man får se dem Live igen.... Kul att ha sett dessa rock legender.
För mig är det inte så svårt att gå på konserter då jag typ gillar allt! haha! =) Riktigt blandad musik smak om man får säga det själv!
Tycker däremot att det är svårt att hålla koll på när det kommer hit folk som är värda att se!!!


2008 KISS Stadion

De var grymma! Snacka om att man blir imponerad när rock legender orkar hålla igång!! Förstår det inte bara för det lilla man upplevt av rock`n roll så är det liv de lever riktigt håååårt!

2008 Kelly Clarksson


Denna sång fågel levererade sin konsert verkligen så bra! Rysningar får man när hon sjunger....
Jag ,Lottis och Mia ärede med vår nävaro!




2007 the rolling Stones ULLEVI 
Ljudet var inte  lika bra denna gång som i köpenhamn men så kul upplevelse  och få träffa dem igen! Buffé maten super.... Stämningen super...... Bandet orkade hålla igång och ge allt! Vill se dokumentären om deras liv är helt fascinerad av deras liv och hur de tog upp eran efter BEATLES .... Ett måste som jag skall se!

2007 Justin Timberlake Stockholm
Denna konsert slog alla förväntningar med hästlängder! FY vad grym den var!!

Jag o Lottis rös igenom hela konserten + att vi hade grymmast platserna och kunde känna hur bakgrunds dansarna andades på oss! haha! De tränade nämligen brevid oss innan de klev på scen ....  GRYM GRYM GRYM ser gärna den tre gånger på raken!!

2007 PINK Stockholm GRym hon är bara så coool. Bjöd min kusin SAGA på hennes första konsert hon var helt extas haha! jag med för den delen verkligen sevärd!

2006 the red hot  chili peppars
Bjöd min pojkvän Tim på denna konsert ..... De överträffade min förväntningar de var riktig grymma live så musikaliska och vilka låtar de har....... Man glömmer ju bort att de är de som kommit på denna udda stilen rock pop funk punk haha super grym konsert verkligen!
2006 the rolling stones i Danmark grym


Min första gång då jag såg dem och det var verkligen så tufft att få sett dem.... Jag o Tim var och såg dem!! Tims gamla chef/vän Ivan från USA Californien kom till köpenhamn oxå.... VI hade alla VIP biljetter då IVAN är bardomsvän med en i bandet! HELJT SJUKT vilka människor IVAN känner! Vi fick verkligen känna på hur kändis livet kan vara + jag fick vara med om min första stones koncert i HORSENS MED 120 000 åskadare och höll ju på att dö när vi träffade på dem i hotellet sen! Nåja de är ju "normala" människor de oxå men ett tufft liv .de lever verkligen efter måttot SEX,DRUGS,and Rock`n Roll de är otroligt att någon av dem står upp....



 Den gamla goda tiden.........................
2005 Fifty cent grymt bra konsert denna med!

Jag o lottis var och skrek oss hesa på denna koncert!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback