Lite uppdateringar!

Oj oj oj den här helgen har varit hektiskt! På Torsdagen var vi på Grön Lund med Gabriel Tims systers son....
Han skulle bo på grönan om han fick!! Vi åkte med honom allt..... Mest jag  tycker det är såå kul att åka karuseller....... åkte allt flera gånger!!! både kvasten 3 gånger,bläckfisken .vilda musen åååh man var helt slut när vi kom hem med honom .................................Grönan är kuuuul men fy vad det tar på krafterna det som var skönt va att det inte var så mycket folk......... 
FREDAGEN så var det ju midsommar firandet! Blev ingen dans runt midsommar stången men en god härlig midsommar middag hos Björn o Therese..... Skippade dock sillen jag o Tim grillade så goda entreco bitar att det är helt sinnes sjukt Vad gótt det var!! Så god mat med dryck samt lite singstar! Så var midsommar kvällen fulländad!

 Jag o Betina Lite bländade av min telefon blixt! ha ha!   Värdinnan Therese! Som hade fixat allt super bra!!! =)

 Lördagen kom min barndomsvän Túija och Jimmy på middag! Mer grillning! GJorde en Banana split efter rätt fast la till grädde ,bananer, chocklad sås ,vanilj glass och jordgubbar! SÅÅÅÅÅ gott!
Sen tittade vi på lite fotboll trodde aldrig att Holland skulle åka ut! DET verkar vara ryssarnas år.....

De vann Hockeyn, de vann shalegern skall de vinna EM oxå????

 Tuija och Jimmy de är gravida i sjätte månaden oxå! SÅÅÅ kuuul! Hoppas de kan komma o hälsa på i New York sen ................... ANNArs får jag o Tim åka o hälsa på den nyfödde någon gång i oktober!



 
 Här kollas det på fotbollen!            Totalt färdiga efter all mat!




Var tvungen att introducera min nya favorit dryck: ISLATTE gudomligt gott!  




Det har verkligen inte varit en lugn stund!

Idag på Söndagen blir det bara ta det lugnt! Man är helt slut av alla aktiviteter! Under veckan väntar jobb oxå<!

Inget som är super lockande just nu!


Hoppas alla haft en bra helg!!!

Puss o kraaaam!

Postat av: Linda den 2008-06-22 @ 20:40:38

Har också blivit helt såld på ISLATTE. Det var Lotta som introducerade det för mig. :)

Postat av: sandra den 2008-06-23 @ 15:47:15

Ha ha alla har blivit helt sålda på islatten. O jag tror jag introducerade det för Lotta. :)

Postat av: Hanski den 2008-06-23 @ 19:07:15

Jaaa Så SÅLD har man blivit på detta! Bra att du introducerade detta till Lottis =) Så smarrigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback