Midsommarn nalkas!!

Helt otroligt att det är midsommar snart!!! Det var ju igår det var påsk? Hänger inte med här......
Vad ska man då ha på sig på midsommar det är ju ett evigt dilemma att räkna ut vad det kan tänkas bli för väder???
Regn som vanligt bergis...... men om man nu klär sig för regn kan jag slå vad om att det blir sol....................
Hur som helst hoppas jag att alla tänker fira in midsommarn ordentligt och drömma om sina käraste.......

Finns ju så många roliga skrönor om vad man ska göra innan midsommar....... Vem vet de kanske funkar? Jag har då provat att lägga blommor under kudden för att se min tilltänkta.... Men tror ni gott folk att jag kommer ihåg vem jag drömde om.... Man kommer ju alltid ihåg mardrömmarna ,inte de roliga drömmarna..... inte i mitt fall i alla fall....... tycker det är fascinerande med drömmar dock...... De är som ett inre kall eller svar på något man undrar över........

Hur som helst hoppas jag att alla kommer få en kul midsommar!!

Mer om klädseln vid ett senare tillfälle.......................


Postat av: Anonym den 2008-06-18 @ 22:34:25

tack gumman!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback