Ny vecka nya utmaningar!

Helgerna går förbi för snabbt som vanligt ! Betalat räkningar i sista sekund! Detta eviga måste varje månad.....................

Har fyndat lite på shopping fronten:

Dessa bland annat :

 

Klänning från  Melmelli   och   kavajen från TOP SHOP

Sen  så fick jag dessa bedårande örhängen från min bedårande vän Lotta! Sååå fina!



IMORGON ÄR DET arbets dag ! Är så slut redan så vet inte hur jag ska orka!

Ikväll är det fotbolls final! Håller tummarna för spanien!

Postat av: Lotta den 2008-06-29 @ 21:45:18

hej gumman...tänkte precis på dig! Du kan ju alltid ringa mig imorrn så jag får höra om festen ;O) Kraaaamis

Postat av: Linda den 2008-06-29 @ 22:39:36

Tack,tack! Det är Robban som gjort den.

Och jag tror (hoppas) att dom gör en vänner film.

Postat av: Lotta den 2008-07-02 @ 21:51:13

hej gumman... du måste kika in o läsa om stjärn tecken hos mig, skit kul ha ha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback