Saknar min lilla vovve

Min schipperke tik på snart fem vårar är på landet i Finland med min mor i fem veckor!! Skönt för henne att vara där när jag jobbar!!
Känns så tomt utan den lilla energi knippen ...... men jag får väll vänja mig då jag inte kommer kunna ta med mig henne till USA....................... snyft.................... Det är snart nedräkning för att flytta till NEW YORK känns både spännande men konstigt oxå....................... Får be min mamma flyga med min vovve som handbagage när hon kommer o hälsar på!! haha!


 Lilla Bonita poserar för matte! haha! :)


 Milton tycker Bonita är perfekt storlek att gå ut och rasta....... :)


 SÅÅÅ sköönt att få gosa i mattes säng ( brukar inte få det egentligen....... ibland kan man ju inte låta bli....................


 Sån här liten bebis har man varit!!!!

Postat av: Anonym den 2008-06-22 @ 14:58:21

ha ha ha, hon var ju riktigt söt som bebis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback