Lite uppdateringar...

Alltså jag sitter så mycket vida datan på jobbet nuförtiden att jag inte har orken att sitta med datan på fritiden... Nu ska jag dock göra ett försök.....

Va träna idag efter jobbet....Känns lite bättre i ryggen nu när min kropp tvingar mig att träna haha... Har nervstrålning i rygg o benet som gör att jag har ont konstant... Verkligen tecken på att man börjar bli gammal.... Nåja inte så mycket att göra än att försöka få bort det bäst man kan.... Frustrerande dock.....

Nu är det helg i alla fall och ska försöka att inte ha så många måsten........ Och vår vädret verkar ju kommit hit.... =) Såå underbart....

 

 




Min favvorit väska inhandlad i UK LONDON från Marc by marc jacobs

Postat av: Lotta den 2009-04-18 @ 11:30:14

wiiiiiiiiiii uppdatering, me like :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback