Då var det vinter.. Brrrr.

Haft en hel del att fundera över... Min mamma mår inte så bra och när det slutar med sjukhus besök blir man ju orolig då jag bara har henne kvar..... Förstå om hon skulle dö!!!! Sånt funderar man på när man ser sina förälrar dåliga.... Har redan förlorat pappsen och vill inte förlora mamsen oxå,,,, snyft... Tyvärr är det ju så att alla vi dör så småning om... Hoppas bara på att alla jag kännner lever till minst 90 år... friska o glada... =)

Man får ju önska i alla fall...

Hoppas på att själv hålla mig kry med då det är knappt två veckor kvar till resan till LA... åååh det vore ju så typiskt om man blev sjuk... Ja då är det ödet som jag ser det... Hoppas vinter kylan håller borta alla baciller....

Hoppas ni andra håller er friska o krya me kraaamisar!


Postat av: mia den 2009-12-02 @ 22:35:15

Stackars äiti. Hoppas att hon mår eller blir bättre snart. Varm kram i det kyliga vädret!!

Postat av: Lotta den 2009-12-04 @ 22:52:47

Det kommer lösa sig min vän...

Och du vet var det finns en axel att luta sig emot,



Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback