Shit! En vecka kvar sen drar jag!

Las Vegas här kommer jag! Los angeles här kommer jag! Tjohoo... såå spännande.....




Så här bor Ivan i Californien! =) Laguna beach:




Hur ska jag klara av att shoppa utan min vapendragare.Lottis.. Min karl kommer se mitt rätta jag och göra slut hahha hur ska han orka med mig i klädhimmelen och skoooor jag vill hitta skor!!!




Kraaam på er !

Postat av: sandra den 2009-12-08 @ 21:40:50

Wow vilken underbar resa du kommer att ha.

Riktigt avis och dollarn är ju riktigt bra så du kan faktiskt shoppa med gott samvete.

Åh jag vill oxå åka dit och shoppa !!!!!!!!

Postat av: Anonym den 2009-12-09 @ 11:29:29

Åhhh gud vad härligt!!!



Hur länge blir du borta?? Du komemr ha det underbart där ;) :O)



Kramis!!

Postat av: Hanski den 2009-12-09 @ 16:45:44

Jag kommer precis tillbaka till Nyår! hoppas på att ha en kul fest att gå på så jag kan ha på mig något kul ! ska tänka på er snyggingar när jag är där...=) En road trip med tjejor till New york vore inte fel! =)

Postat av: Jessan den 2009-12-10 @ 08:17:40

Snart åker du, faan va kul gumman!!

Du kommer säkert hem med en massa shoppingkassar :) om inte alla pengar försvinner i vegas ; ) he,he!

Kram

Postat av: Lotta den 2009-12-10 @ 08:36:57

jag är på !! En road tripp bara tjejjor :))

Postat av: mia den 2009-12-14 @ 00:04:35

Hoppas att du får det helt underbart =) kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback