Äntligen Fredag!

Har varit ledig från jobbet idag... Ryggskott......Sjukt gammal känner man sig när man får detta problem......
Har någon nerv som ligger i kläm...... Har i och för sig en sköön dag på hemma banan.... Händer ju typ aldrig att man är hemma alltid på språng.......  Fast lite tråkigt har deth varit vill ju ha någon sällskap... Har i och för sig haft lilla Bonita som bara älskat att jag kunnat vara hemma och underhållt henne.....Har fått slänga leksaker hela dan haha. Så hon är lika slut som jag..... Kanske borde stretcha min rygg på samma sätt som hon på bilden nedan......



För övrigt är det ju något galet fel på mig..... Är helt sjukt beroende av singstar.... Så fort man får chansen vill man ta en glimt på PS2 och sätta på någon skiva o se om det finns några roliga låtar..... Har ju ett par st nu se listan:




  Det är några av dem jag har i hyllan hemma! Me just Loooves to sing haha


Kommer få gå på avvänjning snart tycker min kille........... Eller min granne tycker väll det... Har ju haft ett par singstar kväller som vi ylar till kl tre på natten............. Jossan min vän är en trogen vapendragare när det kommer till singstar ha ha.......




Så är det någon som tycker singstar är kul bjud över vänner och sjung ut..... 
Ha en mysig fredag!

Postat av: Lotta den 2009-01-09 @ 21:56:44

Hoppas du mår bättre nu gumman...



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback