Bio Lördag!

Idag var vi på stan och åt en härlig italiensk lunch! Super gott! Kan rekomender Vapiano...... Grymt fräscht...... Har ni inte ätit där gör det......... Sturegatan ligger de på...........

Sen Gick jag O min kille Tim på bio med hans systerbarn och såg LASSE-MAJAS DETEKTIVBYRÅ- KAMELEONTENS HÄMND....... Helt ok...... Var inte helt insatt i dessa men förstår varför de är omtyckta..... Barnen tyckte den var super rolig...... Sen blev det middag inne i stan oxå inte helt fel! Hela dagen har man blivit bjuden på mat.... Bortskämd blir man........



Jag och min kille kanske ska se någon rolig film imorgon själva på bio.... Det vore inte helt fel! ÄLSKAR VERKLIGEN FILM..................  Finns flera bra nu som jag vill se..... Kan rekomendera Will Smiths nya Seven Pounds..... Guuud vilken rulle säger bara se den!  Nu ska jag se Bangkok dangerous vi får väll se om den är någon bra....

God natt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback