Nytt År Nya Tag!

Jaha då var det 2009.... Känner på mig att detta kan bli ett grymt bra år! =) Det hoppas jag i alla fall!
Har inga direkta nyårslöften...... Det är klart man ska vara mer hälsosam mm ... Men gör jag det till ett måste så kommer det bara bli tvärtom för mig kommer bara  o leva ohälsosammare ..... Men om jag mer har det som en tankebana då kommer det inte vara så farligt! =)
Vad har ni för nyårslöften då?

Själv har man shoppat lite..... Dock blir den inte dämpad mitt shopping sug.....utan man är bara sugen på fler saker........

Denna tjusiga oddmolly har jag shoppat nyligen.....

hade denna sen innan i lila oxå.....

Min Hund har kommit tillbaka nu oxå.... Sååå mysigt! Hon har varit i Finland över nyår med min mamma.....

De kom med presenter från båten oxå:



Hon verkade överlycklig över att vara hemma igen! =)

Här lipar hon till mig alias Bonita:

 



Denna fina kappa från french connection fynda man på mellandags rean:



Måste ju börja även 2009 med att shoppa loss! =) FÖr det mina vänner kommer det bli mycket av 2009 det kan jag lova! =) 

Är riktigt sugen på denna klocka från Michael Kors:




Imorgon är det jobb som väntar så Natti Natt.......





 

Postat av: Lotta den 2009-01-09 @ 08:28:34

kul att du börjat blogga igen babe!



Älskar odd molly´n, jätte fin är den

Postat av: Vicki den 2009-02-14 @ 23:56:46

Heey noni :) ville bara säga hej o kolla läget.

hoppas du mår bra o vi ses snart igen:) Kram vicki


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback