Söndag....

Var på tjejmiddag hos Maria igår! Det var super roligt!

Vi åt goood mat .....Tjejerna hade fixat spaghetti bolognese.....  Med god vin och sallad sehare blev det kaffe o chocklad o lite drinkar.... Skratta o skvallra.... Ja det kan ju låta lite när åtta tjejer samlas....


Bilder från kvällen kan ni se hos min vänninna på http://www.undressed.blogg.se/
Hah ha Sjukt galen kväll som slutatade på en kvarterskrog i närheten.....


En riktigGIRLS NIGHT OUT....... man behöver såna kvällar oftare...






Lite Dansande blev det oxå.... Drog nytta av mina linedans kunskaper som jag lärt mig på alla cowboy fester man gått på.. Så då tivingade jag tjejerna att lära sig moovsen... Ha ha vart ju till och med hes för att jag skulle överrösta contry musiken.......

Det är super roligt haha speciellt om någon hamnade i otakt........ Så det blev att alla fick ta fram Contry jäntan i sig.....

     Sammanfattad så är jag helt slut idag....... Imorgon väntar jobb.... Känns mindre roligt....

Så en film på detta och kura sig under täcket.... Goood natt!

Postat av: Lotta den 2009-01-19 @ 19:47:49

ha ha ha ja visst var det skoj!!

när tar vi nästa runda...utan baccus då SNÄLLA :O)

Postat av: Micka den 2009-01-22 @ 17:24:09

sv: nope, har inte sett den, men funderar på att göra det så småning om (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback