En låt som påminner mig om dig Ronny R.I.P ♥

Alla vi har förlorat någon som betytt något för oss och vad är bättre än att koppla samman musik från olika perioder..

Jag tänker alltid på musik o vissa händelser...Till exempel kommer du ihåg vilken låt du dansade din första tryckare till?
Vilket låt som kanske var populär när du och en person var osams, en låt som gav tröst när du var ledsen,
Din första kyss, En låt som påminner dig om er när ni var tillsammans?

Jag kan nog koppla samman en hel del musik från olika perioder  i mitt liv vare sig det är sorgliga tider eller glada stunder.... Musik har en sån stor inverkan på oss även om det är en låt du skulle hata så kan den påminna dig om vart du befann dig i ditt liv just då.....

Den här låten kommer alltid påminna mig om en av de värsta dagarna i mitt liv. Min ex  killes begravning...


Var du än är hoppas jag att du har det bra.... Känns fortfarande som att det var igår du ringde mig och sa att vi skulle ses..Trots att det är ett antal år sen... Snart tio år.... känns fortfarande i mitt ♥ ville nog därför bara skriva det ....

Har inte glömt och kommer aldrig göra det heller.....

Postat av: Lotta den 2009-07-31 @ 21:46:33

Men gumman... :(

Tänker oxå på begravningen när jag hör den där, ursh.

Tror han finns med dig & sin familj än idag...



Kram

Postat av: Anonym den 2009-08-01 @ 11:08:56

Ush ..Rös när jag lyssna på låten och läste ditt inlägg..! Ingen ska behöva gå igenom de du gjort och säkert som många andra.. Riktigt hemskt och sorgligt..



Jättefint skrivet!! <3<3<3



Postat av: Hanski den 2009-08-01 @ 21:55:04

Vad gulliga ni är.... Men inget ont utan att det för något gott med sig...Tror att allt har sin mening här i livet..... Även the BAD things....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback