Måste verkligen till frissan

Måste boka en tid till frissan är så trött  på mitt hår nu , men stolt över att det har växt flera centimeter Minns när jag hade långt hår ..... Här en äldre bild från tiden då jag hade rätt långt hår.....





Saknar verkligen långt hår....Men det kan ju vara rätt jobbigt oxå om inte orkar göra något med det ,man har mer frisyr när man har kort..Då måste man i och för sig oxå hålla på att platta o greja... Kanske är man helt enkelt aldrig nöjd....
Man får vara glad att man har något hår på huvudet kvar efter man preparerat så mycket men färger mm.
Man vill ju vara en kameleont haha....



Ska se om jag får en bra tid till frissan och måste ta en före efter bild.... Har i alla fall inte färgat själv nu så då blir frisören glad...=)

Nu ska jag skutta in i duschen o lägga mig o kolla på film.. Natti natt!

Postat av: Lotta den 2009-07-30 @ 21:39:11

Du har börjat blogga igen!! Bra där...



Första bilden är verkligen fin !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback