Ensam men stark....

Min morgon börjar med att jag köper en latte från kafet nära jobbet... EN idiot svänger framför mig fast jag har företräde och vad händer med min efterlängtade latte jooo den hamnar på golvet brevid förarsätet.... Åååååh var arg man blev......

Inte för att man ska gråta över spill kaffe..... men dock....

Hann inte vända för att köpa en ny då jag redan var lite sen så fick vänta tills lunch innan jag fick stilla mitt kaffe sug igen....( kaffet på jobbet smakar pest går bara inte att dricka).....

Dagen rulla på ändå på jobbet... humöret blev bättre oxå när jag fått i mig koffein sjukt vilken abs man har! haha

Efter jobbet hem o laga mat.... Sen drog jag o träna... Nu sitter jag här och saknar min karl......

Han är bortrest hela denna vecka igen på affärsresa..... Förhoppningsvis blir han hemma nästa vecka.... Skönt att ha honom hemma... Dock hinner jag nu unna vännerna tid... Får passa på att gå på bio , fika.. gå på lite konsert ja underhålla mig helt enkelt... Nog för att man kommer vara lite trött oxå när man jobbar men ändå.....

Nu vecka nya tag så det är bara göra det bästa av dagen.... Tråkigt bara att jag har shopp förbud.......

Nu skall jag kura ned mig i sängen och kolla på film....  the Women vet inte om den är bra .... kan vara ska vara lite sex and the city anda..... Och jag gillar dem så! =)



Ha det bäst   

Postat av: Lotta den 2009-05-12 @ 20:31:02

Åh lilla söt, önskar jag kunde underhålla dig under tiden du är "ensam"...Du kändes så "low".

men jag har inte så mkt "ensam tid" att ge just nu i form av bio mm.

:( Men jag bjuder gärna på fika iaf. :/



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback