Eurovision Song contest 2009 och så var det 17:e maj!

Då blev det Norska bidraget som vann! Idag är det Norges National dag så de firar nog ........................................Grattis till dem!





Fast Den 17:e maj har en helt annan innebörd för mig! Idag är det nämligen exakt 10 år sedan min pappa gick bort... Helt sjukt vad åren går...Ändå känns det inte som det är så länge sen......Tänker på dig...Vem vet kanske vi ses igen.....Tänder ett ljus för dig ikväll...Och för alla de andra som vi saknar.....

Jag och pappsen letar guld! Nej det blev inga miljonärer av oss.....



Vi var en happy family en gång i tiden.......

Min pappa var ett underbarn när det kom till musik...Han kunde spela alla instrument hade till och med ett eget band! haha.....



Var till Skäris och tog en mysig fika med Sandra! Shit det är aldrig en lugn stund på den tjejen... Håller tummarna  för dig! =)

Sen var vi förbi och fick Bilen ren! Nytvättad =)






Lördagen gick fort!


Söta Tuija och hennes  karl  Jimmy  var och hälsa på med sin söta Oskar...

Kul att se dig tjejen... Vi måste träffas oftare! Grillning som männen får stå för ?




                                                                                                  7 månders Oskar var Överallt! Han är grymt duktig på att krypa för att vara så liten! =)

Det har varit underbart väder! Jag o min lilla vovve har njutit av våren till fullo:




Fick veta att en bekant till mig dött....Super trist ...Varmt deltagande till Hela familjen..... Inte kul när unga människor dör....


Något som mer påminnt mig att tänka på att de människor vi har omkring oss inte alltid kommer att finnas där..... Så ta vara på de som du älskar och var inte feg för att visa det ...En dag är det försent och då ångrar man det .... Livet är helt enkelt för kort.... Grubbla över Små saker borde inte vara det vi slösar vår tillvaro på ....Men svårt att tänka just då.....

Imorgon är det måndag!  Hoppas alla haft en trevlig helg....

Kraaaaaaaaam



 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback