Freaky Friday!

Har ju som sagt längtat till helg så är sååå lycklig över att det äntligen är det.... Idag ska det grillas trots att det är lite stormvarning... haha..... Påminn mig att inte titta på Hitta Hem..Då det är en massa djur som blivit utsatta ... Klarar inte se och förstår inte hur människor kan vara så grymma... Igår var det ett reportage om en frans bulldog som blivit lämnad med två små valpar.... Hur Faaaaan kan man..... Vill inte ens säga vad jag skulle kunna göra med den personen /personerna.... Hursomhelst när man ser så söta små valpar kan man inte låta bli att bli smittad av valpsjuka,,,,  Skulle kunna köpa en söt lite valpis....

Titta på dessa här sötnosar:



 Meee want´s...
 
Sen har jag alltid varit svag för bullmastiffen:





Nåja än så länge får man drömma... måste ju övertala min karl att vi verkligen behöver en valp haha!


Bonski min glada schipperke duger alldeles utmärkt... men hon behöver en kompis........




Hoppas alla får en mysig helg!

Postat av: Lotta den 2009-05-09 @ 22:21:07

Men sluuuuuuuuuuta vad söta!!



Vilken ska jag välja ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback