Helgen gick fort!

Jaa det är ju inte en chock när helgen är över.... Det går så fort med dessa lediga dagar!

Kort sammanfattning på helgen:

Fredag kväll

Grillning på hemma plan..... Film på det... 

Lördagen 
 
Började dagen nyttigt med att var och träna...
Jag och Lotta anslöt skäris... Sen var hon gullig och bjöd på sin goda broccoli kyckling...


Söta Mia fanns på plats med sina söta tösor.....



                                                                                                        Se vad söta de små trollen är!



Sen kollade jag och Timski på lite film och hade myspys....


Söndagen

Drog en tripp till plantagen köpte massa fina blommor....

Min jordgubbsplanta!                                    Sen de rosa pelargonier

     

Gjord taccos i ugn och lite pannkakor som efterrätt...

åkte och sola lite för kännde mig blek....Så nu är är jag helt slut och undrar hur utvilad ska man känna sig efter helg....??
Man är ju aldrig utvilad... Om man inte ligger hemma och pillar sig i naveln kanske...... Och hur ofta händer det....Jag har alldeles för mycket damp för det! Så får väll helt enkelt skylla mig själv....

Ser verkligen fram emot att gå på konsert oxå.... på onsdag smäller det..... Kommer vara extra pank då när jag haft bilen inlämnad för kamremsbyte.... Snyft....

Hoppas ni haft en mysig helg!


Postat av: Lotta den 2009-05-11 @ 17:38:16

Du finner verkligen de bästa bilderna på mig ha ha



Hoppas du haft en fin fin dag "Bree Van De kamp" :)



Kram

Postat av: mia den 2009-05-12 @ 22:18:06

MEN GUD vilken ful bild på mej =S ta bort insåg att en extrem makeover är behövligt hahah

Postat av: Hanski den 2009-05-13 @ 11:05:15

Nej du får ni ge er ! Tycker ni är jätte fina! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback