Längtar efter helg redan

Herregud det har bara gått 3 dagar och jag längtar redan till helg......  Mykcet händer runt omkring en nu.. Imorgon får vi veta en del saker..... Min vän bland annat får Kanske svar på en del saker... Det är lite mysko saker som försigår om du frågar mig.... Men så är det i dessa trakter.... vet inte om man ska skratta eller gråta... förhoppningsvis löser allt sig till det bästa.....  Håller tummarna för det.....

Imorgon ska vi buda på en lägenhet närmare city oxå.... Alltid svårt att veta om det blir en förlust affär eller vinst.....  Det är en tvåa perfekt för mig och min karl.... Dock känns det lite tomt att lämna vår lilla håla med...... har trots allt bott i denna lägenhet i över 11 år...... Sjukt vad länge......

Får lägga upp bilder på den nya om den blir vår!!! =)

Jag och Lottis ska på konsert snart....Inte bara en har jag bestämt utan flera.... Vi vill se Brittan hon kommer den 12 juli tror jag? Biljetter släpps nu på måndag... Vore tufft att se henne...  Gillar trots allt att hon trots sina motgångar gör  en comeback....

Madonna ska vi redan till ....Den 8:e augusti.......

Min trogna vapendragaresom skall bara med mig på dessa rider...... haha  Man måste bara Älska denna pingla!




Beyonce ska vi redan till om exakt en vecka! tjohooo


Ha en mysig Onsdag! =)

 Mia och jag! Hon är en jätte goo tjej och har börjat blogga så kika in på hennes blogg med! kraaaaaaaaam   http://minarosorochjag.blogg.se/

Postat av: mia den 2009-05-06 @ 21:13:30

heej min sööta hanna...jag har fått en del svar, så 3 veckor får jag vänta tills "nästa" svar!! det känns att man lever isllafall...haha.. kram på dej gums å lycka till med budgivningen =)

Postat av: Lotta den 2009-05-09 @ 22:22:50

naaaaaaaaaaaaaaw söta du...vilket jävla skit bild ha h aha Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback