Nu är det maj!

Hoppas alla haft mysigt under helgdagarna...

Själv är jag helt slut har skuttat överallt känns det som....Men skönt dock att få vara ledig!

Imorgon är det jobb som väntar....  Glöm ej att deklarera! så trist men nödvändigt ...Lite som betala räkningar haha! Kul för dem som får mycket pengar tillbaka... Själv får man en ynka tusen lapp... Med mina utgifter hade jag behövt några till.... Nåja jag slipper betala tillbaks i alla fall!

Hoppas nu att jag får rätt grejor som jag har beställt....

beställde denna för evigheter sen men den kom i fel färg.Vill har den i gråååå ju.....; Några av mina vänner har denna redan som basplagg så det kanske är värt vänta på..Den sitter ju snyggt på dem så......





Förhoppningsvis får jag rätt nu ! Diggar den hårt har redan denna kat van de tröjan som jag älskar:


Livet känns så mycket roligare när man shoppar så enkla saker som t-shirts! Kommer dock att var totalt bank nu då jag har betalat för bilen och det..... Varför skal allt roligt alltid kosta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback