Hektiskt de här dagarna!

Sista säljveckan för denna månad så det är tok mycket på jobbet samt att jag ska hinna med en massa kul i helgen.

På Fredag är jag och mitt hjärta bjudna på middag!

Lördag ska vi till Köping på förmiddagen. Sen kanske jag ska på bio med Lottis, Sandra o Jessan.

Kan bli tok mysigt vet dock inte ännu hur lång tid jag ska vara i Köping så det blir spännande men borde ju vara hemma till kl fem eller sex i alla fall. Nåja vi får se hur det blir....

Söndagen ska jag mysa bara för att ha en dag att koppla av. Kanske hälsa på minan söta släktingar! =)

Trött på mitt hår undrar om man ska vara blond eller om man ska bli mörk igen:

  See ya! =)

Postat av: Lotta den 2009-11-27 @ 17:28:55

Saga kunde inte så det blir TYVÄRR ingen bio :(

ska fråga om Brorsan vill ha mille en syund i helgen (lörd)så man får 5 min ... sugen på en låååång fika då kanske ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback