Mysigt med jul pynt.






Vi va och såg NKs julfönster i Söndags! Mysig tradition som de haft sen 100 år tillbaka.. En riktigt folksamling men barn som var angelägna och få se vad som fanns i år! jätte fina.... Fick dock inte bra bilder... för mycket folk ivägen... Sen var ju tomten inne i NK så man kunde ge sin önske lista... Tims syrras barn de äldre har ju slutat tro på tomten med de små  kommer nog tycka det är jätte spännande...

Ska börja plocka fram all jul grejs man har! =) Varje år vill man köpa nytt... =) Måste ändå få koll på vad jag har i förrådet. Har ju tänkt att flytta nån gång när det blir är inte helt klart men kanske i december.... Då är det ju bra om man börjar rensa ut lite grejor.... Sen i och med att det idag faktiskt är precis 1 månad till JUL afton! Så känns det ju lite kul att börja få insperation och julkänsla... Vad ska man köpa till alla????? 

Önska jag var rik och kunde ge alla precis vad de önska men så är ju inte fallet.. Men tanken som räknas! =)

Va och såg Twiligth i helgen! Gud vad jag gillar den filmen .. Vi såg New moon tvåan... Det var roligt att höra att vissa levde sig in i kärlekssagan..  Det har ju blivit lite Twilight hysteri .....



Det var kul i alla fall!

Jag som jultomten! Haha försökte fixa med mitt löshår till en fest! =)




Nu ska jag njuta av lite kaffe och få lite nytta gjort på jobbet! =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback