Älskar rött! Ibland mer än sött... =)

Ha ha tur att fråga min fashion adviser Lottis( som by the way fått en skit snygg blogg kolla in den på www.underessed.blogg.se


Frågade henne  om denna outfit för tänke ha detta på dopet nästa helg:

 




Drag kejan i ryggen underbar! =)


Men efter överläggande så får nog pretty woman stövlarna stanna hemma på just dopet men julfesten på jobbet hakar de på! ÄÄÄÄÄÄLskar klänningen från french connection sista kvar och menad för mig! ÅÅÅh shit det går ingen bra för mig att hålla in på stålarna utan snarare slösar mer än någonsin.... Men var tvungen om den skulle hamna i min garderob........

Vet inte vem jag ska gå på som till röda mattan temat. VEM F**** är jag lik???????

Vissa säger Sanna Nielsen? Jag tänkte i alla fall ha en outfit som både shakira o en del haft.. Med höga stövlar och svart glitter klänning:





Nedan har shakira o pink samma outfit vem tycker ni bär den bäst.. Jag gillar shakiras bara för stövlarna:




Men jag kan inte gå som shakira då jag inte ser så många likheter speciellt inte mitt hår...Snyhft.....

nåja kom gärna tips med vem jag kan vara annars får jag gå som mig själv bara! pöss o kraaam

Postat av: Lotta den 2009-10-18 @ 21:04:13

Äh faaan vad snygg du e i den svarta!!

TA DEN SVARTA !!!!!!!!!

ha ha den röda var oxå super, den får du ha på julfesten ;)



Du kan vara dessa:



1) Bree Van Dekamp ( hur faan nu hon stavar)

2) ... Fisher ( hon i en shoppaholics ...)

3) Dita von...nåt. Skit bra juh :)

Postat av: Hanski den 2009-10-20 @ 20:53:20

Vad söt du e gums hoppas jag blir det i real life bra förslag nu måste jag bara bestämma vad de blir för person! kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback