Bjuden på dop ! Vad ska man köpa för sött?

   Tims syster dotter ska döpas! Fint namn tycker jag Alessia,Chirara ,Filippa! =)

Nära att jag blev gudmor men är som det till alla deras barn vilket känns ju kul att höra ... SKönt att komma bra överens med sin killes Familia! =)

Fast är redan gudmor till denna söta kille Milton! Såå fin! Hoppas jag sköter rollen.

 

Dop dagen:

 

Knasigaste dopet ever. Men även roligaste! =) Milton var ju verkligen stjärnan och sa så roliga saker! Svårt att inte le =) Även om vi ser super kristna ut hela bunten där framme! Riktiga änglar haha! =)

Vet dock inte vad jag ska köpa för kul... Tänkte på Rosa uggs baby? Fast det ville jag ge i julklapp? fast är ju ändå borta då så känns ju kanske kul att ge dem nu?

Tips på vad man kan ge i dop present?

Postat av: Lotta den 2009-10-02 @ 19:32:58

HA ha ha jaaa knasigt dop var det =)



Klart , du blir säkert bästa ever <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback