Imorgon är det fredag!

Tjohoo älskar helg fast nu denna helg ska jag försöka att inte shoppa någonting...Får bara inte...Kommer aldrig kunna spara till LA annars...

Fatta att jag ska fira jul & nyår där?.....NÄe inte riktigt så jag fattar det...För har inte sparat någonting!






Så jag måste bli duktig nu! Jag menar min första resa dig och SHOPPING borde jag kunna pyssla med där borta...

Det blir bara en ticks idé att bara jag inte får köpa något så vill jag bara handla hela tiden! PRoblem är vad det kallas för...Men har vänner som håller mig i schack och ringer mig med jämna mellan rum för att påminna mig över att inte handla! haha Tack för att ni försöker men jag har fuskat...Thomas Sabo armband bevis:

Söta Lottis tyckte den såg så tom ut så hon köpte fina berglocken med mask på (happy,mad)
Såå fin suddig bild... Tack Hjärtat!




Sen fick jag en jätte fin tröja från mamsen en Hannis tröja som hon sa från CUBUS jätte söt:






DET VAR ALLT FÖR NU NATTI NATT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback