Mår riktig illa..

Idag är fredag och det är super toppen men mår så dåligt så att det inte känns topp...

Nåja det går ju över...+ skönare att må dåligt hemma än på jobbet... För det har gjort saker o ting nästan omöjligt idag....





Har massa att göra i helgen oxå..

Imorgon fyller lilla Oskar år han ska få en present från mig o tim... Sen ska vi in och träffa Tims familj...

Sen är det hem& villa mässa oxå som man gärna vill gå på men jag vet inte om jag hinner kanske söndag förmiddag?

Sen söndag eftermiddag snackades det om Bio kanske? Åååh shoppa o fika vill man ju ´hinna ok glöm shoppa delen för det var visst inget jag skulle syssla med på ett tag.. Vi får se vad det blir!

Ha en mysig fredag ! kraaaam



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback