Måste ha en kappa!

Jag har insett att mina kappor från fjol är förbrukade! Så nästa lön måste jag investera i en kappa.

Gärna en färgglad... Spanat in dessa från topshop vissa har minus och då blir de nog inte dem man ska satsa på.. Men måste se dem live innan jag kan ta beslut:

FÖrsta:


+ den härliga färgen och volanger - de korta ärmarna gillar jag ej.... Fast ska inte säga något innan jag provat den! loooove the coulor! =)

Den andra:

+ Fin form stilren- att den är svart och kan kännas lite trist.....


Den tredje:


+ denna tänker jag köpa som en kort model- dock vet jag inte om denna finns i sverige... Måste spana efter den !=) 


Fjärde:


+ verkar murrig och varm-ingen bra pass form men måste prova den innan jag kan uttala mig mer.....


Sen denna väst är jag sugen på fint:





Galen som jag är kommer jag väll köpa av alla! haha I WISH ! kraaam

Postat av: sandra den 2009-10-21 @ 10:36:46

Tack för grattiset !!! Västen är skit snygg.

Postat av: L-L den 2009-10-21 @ 20:48:09

Kan bara tillägga att den rosa är lika tunn som en vår jacka.... så du vet :)

Postat av: Hanski! den 2009-10-22 @ 11:41:59

Men ååh !jätte jätte tunn eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback