Mysigt mer lördag!

Idag är det FOTBOLL SVERIGE-DANMARK fan om inte vi vinner! Har massa danskar på jobbet så det känns ju extra tungt om vi inte vinner!

Det där med shopping förbud funkar inte riktigt...Tog en mys fika med lottis i skäris och sen övergav hon mig själv i detta shopping center vad gör jag då jooo shoppar :

Detta har jag nu inhandlat behövde verkligen grejorna haha:

Björn Axens volym master OBH nordica gör under för håret. Blir din för ca 600 kr och ett måste för att lyfta höst barret så den får lite volym.. Ni hör vad jag intalar att jag gjort bra köp !=)
 FÖr att skydda håret när man använder platt tång mm så måste man ju även ha denna:

Håret doftar underbart samt att den skyddar! blir din får 259 kr och värt vartenda krona....



Sen har jag velat ha kilklackar på skorna och hittade nu dessa helt ok


Bifogar en bild med dem på mig här.....



Sen har jag fastnat för denna klänning från French connection blir tokig om jag inte får den !


 Vill ha den nu nu nu! hahah jag vet det är något fel på  mig! =)




Nu ska jag fundera på middag! See ya kraam

Postat av: Lotta den 2009-10-10 @ 17:54:16

Visste väl att jag inte skulle lämnat dig ensam med

ditt konto kort =)

Postat av: Posie den 2009-10-10 @ 19:47:59

sv: tack så mycket :)

visst vem blir inte avis på choklad? ;) loooove

Postat av: anna den 2009-10-11 @ 12:24:30

vi vann inte :(

Postat av: mia den 2009-10-11 @ 21:34:18

ha ha ha!! du e så skön bettan =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback