Fredag!

ÅÅÅh äntligen fredag! Har längtat efter denna fredag ... Har haft tok mycket på jobbet mest strul....

Men så småning om löser sig allt bara lite böter mm.. Men det är ju bara pengar va?

Apropå pengar så skulle löning inte vara fel.... No cash no fun har jag hört... Fast å andra sidan kan jag behöva vila lite från shopping... Fast de är ju inte lika kul bara....


Vill ha ett par lårhöga stövlar.... Men vet bara inte vilka jag ska köpa och från vart.......

Ska nog köpa dessa ändå... Svar passar ju till allt! =)





Snart kommer The Collection från Jimmy choo till H&M tjohoo! Dessa har jag redan spanat på !=)







Önskar alla en mysig helg! kraaaam

 

Från en utmattad mig......

 

Postat av: Lotta den 2009-09-19 @ 09:35:38

Känns som vi alla spanat på klänningen :)

Hoppas att åtminstonde nån av oss lyckas roffa¨åt sig en !



som jag sa armbågar o TA ALLT =)

Postat av: sandra den 2009-09-22 @ 17:44:47

DOm svarta stövlarna var jätte snygga. Var hittade du dom ??

Postat av: mia den 2009-10-12 @ 09:50:53

Ja du Hanski vart kommer stövlarna ifrån? hur hög klack är det på dom? hug and kiss

Postat av: Hanski den 2009-10-16 @ 18:17:49

Sixty seven o klacken är 13 cm ...nice nice kraamis på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback