I`M BACK

Jag vet har varit sjuuukt dålig på att uppdatera! Nu är det dax...
Idag har man jobbat inte många dagar kvar så skööönt.

Är nyfriserad : Fortfarande blond i alla fall.. Bort med utväxten samt slitna toppar!

Bilden från Josephina super god mat vi var där och käkade o fira tims Syster dotter!





                                                                  Skooor som jag måste få köpa snart är de mina! =)


 Äntligen har jag den hemma min Blåa MJ me looves.


Höst nytt i garderoben är  Denna mysia odd molly:







 Denna är jag sugen på att köpa när den väl finns har inte hittat den ännu......... Nu är det IDOL dax så kul att se =)

Massor med kraamar !

Postat av: sandra den 2009-09-12 @ 08:49:12

Åh snygg i håret !!! Jag måste oxå har utväxten från hell.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback