Hektiskt dag!

Har inte varit en lugn stund denna lördag!

Började morgonen med att säga hejdå till min odd molly kappa. Så den är såld.

Sen åkte jag på bio med tims syterbarn. Vi såg Alice i Underlandet och tyckte den var bra...

Jag gillar ju gå på bio ... Sen att det var i 3d och en barnfilms klassiker kunde inte bli bättre =)




Sen mötte vi upp min karl och hans syster och tog en lunch på Heron när vi ändå var där halva familjen.
Kollade på möbler och Spegel är jag i stort Behov av! =) Måste hitta någon snygg som jag bara känner jag måste ha! =) Sen bar det iväg mot city där man blev bjuden på Middag! Sen invänta vi alla El Clasico matchen... Min killes brorson helt tokig i fotboll... Sen blir det inte bättre av att min kille lever och andas sport... Men fotboll är faktiskt en av de grejorna som jag tycker är roligast att titta på! Barcelona är en klar favvo hos mig !

Så med andra ord en jätte mysig dag med min killes familj.. Alltid lika mysigt att bara få umgås och vara... Yngsta killen när vi ska gå blev till och med ledsen och sa Hanna vill inte vara med mig... Plutten..  Då förstår man hur gärna de vill att man ska vara kvar...

Så inte illa att få bli bjuden på både lunch och middag idag! Så mig är det ingen synd om...

Hoppas ni haft en mysig dag!

XO

Postat av: Melissa den 2010-04-15 @ 15:05:54

Åh skulle oxå vilja se Alice i underlandet tror Mirran skulel gilla den =)



Kul att du sålt din kappa ;)



Kramizz!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback