Kalifornien Laguna Newport Beach?=)



1) stilla havet vid Newport
2) Jag vid Chineese theater där  alla kändisar fått göra avtryck på sina händer! Dessa på Meryl Streeps!
3) Jag vid Newport Lifeguard piren med starbucks i handen.
4) utanför shopping centret I beverly Hills
5) Kända Beverly hills hotellet
6) Walk of fame! En hel gata med allas stjärnor!
7) Jag vid Santa Monica piren vid sunset
8) Jag utanför Kat van Ds place i Melrose =)
9) Några surfare utanför Newports kust.

Här en bild från Ivans poos när jag står där! Helt sjuk vilken kåk han här! Om ni har kolla på HILLS programmet på MTV någon gång så utspelar sig det i Laguna! Det ÄR vackert där!






Vi var många kvällar på hans resturang oxå! =)

http://www.mozambiqueoc.com


Sen var vi i San FranFransico oxå... Denna bild fundera jag på att göra till Tavla men har mixtrat med den och nu vet jag inte hur jag får bort så att vi inte är så röda i ansiktet haha! Hjälp! Fotokunninga!


Golden Gatebron bakom oss! Nice! Nästa gång vill jag till Alcatraz! =)

XO

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback