Så var helgen!

Sköön helg har man haft! Var på Storstan med Sagis ... Vi hade sjukt kul. Drack massa cocktails och blev rätt så underhållande kväll. Ha ha det verkar som många som går ut inte helt ger en rättvis bild på hur de egentligen är /jobbar med/ ålder ja hela det köret... Vart försvann ärligheten ... tillslut tror man ju inte på något någon säger vare sig det är sant eller inte ha ha.. Jag stod i alla fall för vem jag var... Fast verkade inte som att folk trodde det ändå..
Saken är den att folk antagligen inte tänker träffa personerna de stött på igen så då är det ok på något sätt...
Måste dock vara svårt om man vill träffa någon rätt.. Om inte folk är det som de utger sig för så är det ju falsk marknadsföring .... Inte lätt det där... Alla vill väll verka lite intressantare än vanligt kanske....=)

Har hunnit med strosa timmar på shopping gatorna! =) Har även hunnit med Ikea... Jisses blev impad själv då jag inhandla allt jag skulle på knappt en timme... Det gäller att veta vad man ska ha ... in o ut bara! =)

Sen har jag köpt världens skönaste skor! De ska vara grymma! Jag går ju på all reklam... Men de är jätte sköna att gå i så jätte nöjd med det köpet! =)

Jag har de vita med lime grönt! =) Älskar dem! =)


Här kan ni kolla på en liten reklam snutt som gjorde att jag föll för dem:


Här är en till:





Hoppas alla haft en mysig helg! XO


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback