Vad gör man?

Skulle blivit bio idag, men ändrade planer... denna film skulle va kul o se:








Hmmm vad ska man hitta på? Är sugen på en latte så nu blir det ned o ta en med sig. =) Sen ska jag hämta mamsen o min vovve från finlands båten! =) de har ju varit på påskledighet...
Ska bli mysigt att ha dem hemma igen!
Middag idag? Fundera på att göra egen potatismos det är ju så mycket godare än pulver och något kött till det kanske?

Nu efter påsk är man lite trött på godis och då är det illa! haha

Hugs and kisses ! XO

Postat av: L den 2010-04-05 @ 20:37:29

Gumsan hade gärna tagit en bio mm men det blev så sent :/

Kom inte hem förrän halv 4 tiden...



Men tar gärna en cinema en annan dag !



Pöss

Postat av: mia den 2010-04-05 @ 22:55:25

Så mysigt =) då hakar jag på om jag har barnvakt;0)

Postat av: Hanski den 2010-04-05 @ 23:44:53

Ju fler desto roligare! Så klart du fixar nanny Mia! kraamis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback