Vegas Baby Vegas.


1) Luxur hotellet ser ut som pyramid
2) New York hotellet
3) MGM hotellet! De hade riktiga lejon där!
4) Tropicana där bodde vi =) Ett av de första ganster hotellen.. Vi ska väll inte glömma vilka som byggde Vegas! =)




5) Spelautomater överallt! =)



6) Shopping i Vegas är sjukt bra! De har en massa outlets med alla märken man kan önska sig! Mitt favvo var ju Burberry =)

Säger bara åk dit om du har chansen någon gång! Jag kommer garanterat åka dit igen!

What happens in Vegas Stays in Vegas haha..  Vegas är det aldrig tråkigt men det gäller att man har pengar och röra sig med ... För det är det staden är till för bränna pengar! Vissar mer än så.... Tänker på alla spel skulder vissa drar på sig.....  Så med andra ord för mig som är ganska bra på att bränna pengar är Vegas staden att vara på.....



Ha en mysig kväll! Imorgon kommer bilder från Hollywood och Laguna ! =)

XO



Postat av: sandra den 2010-04-06 @ 23:41:36

Hej trevligt m ed bilder från din resa. Ev ska jag och Ronnie ta en roadtrip nästa år och köra från vegas ner till LA tror jag det var. Jag hoppas verkligen att det blir av.

Ang bil så självklart ska jag få en ny bil men vi tar det efter resan. Vi klarar oss inte på bara en bil. Men Ronnie är ju business man så tjänar han så tjänar han . . . . . .

Får se vad det blir för någon rolig bil . . . . . . kanske en cab nu i sommar . . . . . man vet aldrig med R.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback