Vilken härlig solig dag!

Idag skulle jag till rehab centret för att höra hur jag ska börja min sjukgymnastik.
De undersökte i princip bara hur jag kunde gå och sitta och bokade en ny tid den 23/4 då har man ju typ redan börjat jobba så känns ju lite konstigt? 

Så antingen är de helt ointresserade av att jag ska komma i form eller så tycker de helt enkelt inte att jag ska göra något ännu... Känns ju skumt dock....

Får helt enkelt ta saken  i egna händer! Sen träffar jag ju min kirurg nästa vecka! kanske man blir klokare från deras sida.. =)

Som tur är det sol idag i alla fall! Ska ut på en lång promenad ! Sen ska Söta Jossan komma förbi.. Kanske ska överraska med en middag =)

Hugs and kisses!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback