ÅÅh vilket bröllop! Vilken folkfest!

Tror Stocholm behöver mer kärklek! Finns ju inte ett hjärta som inte blir fyllt av kärlek när man såg dessa tu
Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel gifta sig! Känns som när de skulle säga ja till varandra höll alla andan!



Det var så vackert och hela folket ville visa sitt stöd för festiligheterna längs vägarna.

Allt var så bra planerat! Alla var på så bra humör! Jag o min karls familj befann oss på Djurgårds bron! SÅ bra platser för att invänta de lyckliga tu komma med den kungliga kortegen! Så nu har man sett dem live !
Hurra och skrek grattis gjorde vi till dem! De såg så fina och lyckliga ut!

Vilken klänning Victoria hade!




Hon var så fin och stålade verkligen.Hon har sån pondus och man hyser sån respekt för henne! tycker hon är redo att blir drottning redan nu! Tror att de satt ribban högt för hur alla vill ha sitt bröllop! Dock utan media hysteri! Men i deras fall är man glad att man fick se allt !=) Känns som man var bjuden!

Dagen var så full med festligheter,tårar och glädje! Vackra tal! Att vi fick se festen live! Bara en sån inbjudan trodde jag aldrig! Men tror att Daniel knöt säcken så fint med sitt underbara tal och kärleks förklarning till Vicktoria!

Han fick stående ovationer och jag fick en sån klump i halsen att det saknad ord! Det är kärklek mina vännner!
8 år fick de vänta och tror att de nu känner att det vart värt varenda dag och allt kan bara bli bättre!

Ni kan se delar av talet här:

Han berättade bland annat om en minnesvärd kväll innan Victoria skulle ut på en lång resa, och de båda skulle vara ifrån varandra en hel månad. Men i stället för att sova inför den långa resan satt Victoria uppe hela natten och skrev.

– På morgonen när hon hade åkt hittade jag 30 underbara brev adresserade till mig, ett för varje dag när hon skulle vara borta.

Älskade Victoria. Jag är så stolt över det vi har tillsammans. Jag är är så lycklig över att få vara din man.

– Victoria, störst av allt är kärleken. Jag älskar dig så...





http://www.aftonbladet.se/brollopet/article7336048.ab



Jisses vad fint!

Men oavsett hur man gifter sig eller hänger ihop med den man har kär! Så citerar jag som Daniel sa till Vicktoria:

Inget är viktigare och större än kärleken! Det är så sant!  FÖr det spelar ingen roll vad man än gör men utan kärlek så blir ingen sagan fulländad! Är glad att jag fått bevittna det hela!

Må de leva lyckliga och kärlek till folket!


XO

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback