Vad har ni för planer i sommar!

Det börjar nalkas sommar! Midsommar i helgen och semestern närmar sig!

Känns såå sköönt att se fram emot lite ledighet! Väl behövd =)

Ska diskutera lite förändringar. Får se vart det hela slutar... Spännande......

Finlands Roadtrippen bokad. Åker med Viking Line. Sen lång bilkörning...


Besöka pappas grav...besöka farmor.... mina släktingar helt enkelt...




Får se om jag ska se lite av Toscanas vyer... Inte klart






Men framför allt ska jag bara njuta av ledighet och bara vara stress fri! Min själ behöver det.....

Vad har ni för kul planer ! Berätta för mig! =) Oavsett vad alla gör hoppas jag att det blir en mysig och fin sommar för alla! =)



XO


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback