Bäst att sälja allt som man inte använder....

Har ju flytta innanför tullarna och de grejor jag har förvarat hos mamsen är ju helt galet mycket.

Mycket som jag glömt att jag ens har! =)  Med andra ord behöver jag inte dessa ting.. SÅ de ska säljas... Får väll se om det blir på blocket eller på loppis... man kan tydligen sälja på bloggen oxå.. måste undersöka hur man gör det bara... =)

Hittills har jag hittat två svarta sopsäckar med grejor jag inte behöver.. Mest kläder... Jisses vad man shoppat på sig och att man spart allt oxå.... Nåja nu ska de väck!

Idag är det Tisdag och inget speciellt på kartan direkt... Mer än att fortsätta rensa lite... Tänkte nu när jag ändå är ledig får man ju göra lite nytta! =) 

Sugen på att shoppa som bara den... Lönen denna månad kommer försvinna snabbt känner jag! Måste ju ha en vår garderob...! =)

 Hoppas alla haft en bra dag! =)

XO

 Jag o min kille i Disney Land i Vintras 2009 in the USA! =) Längtar till att man kan ha linne i det här landet!


Postat av: mia den 2010-03-24 @ 12:09:19

Hej söta Hanna =)

Hoppas att du mår bättre i ryggen..

Vi får väl ses nån dag med Lottis på en fika =)

Kraaam..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback