Imorgon är det våffel dagen.

Glöm nu inte att smälla i er massa goa våfflor dagen till ära... Sen är det LÖN oxå och tro mig den kommer försvinna lika fort som den kommer.. Galet vad utgifter jag har lyckats skapa mig under senaste tiden...

Shoppat dessa boots som jag är tok nöjd med från NK:





Love them... Sen har mina andra utgifter kommit från ja ingen aning.... Måste bli bättre med min ekonomi eller så behöver jag helt enkelt en större summa på banken.. Föredrar den senare.... Sen måste man ju köpa massa vårkläder och jag skulle verkligen behöva en ny bil! Vad ska man köpa för bil egentligen vill ju inte ha en helt ny för det känner jag att jag inte har råd med... men några år gammal... inte äldre en 2004 i alla fall....Min volvo börjar ha gjort sitt bäst att sälja den innan den blir för dålig och den inte går att sälja längre.....

Glöm nu inte våfflorna! XO



Bilder lånade google..

Postat av: Lotta den 2010-03-25 @ 09:22:21

Hej underbar <3

Tänkte kika förbi dig idag eller imorrn :)



Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback