Lite Drama i mitt liv....

Har för snart två veckor sen oppererats för diskbråck... Shit jag som aldrig legat på sjuhus och allt sluta med opperation.... Nåja nu kanske jag någon gång får ordning på ryggen... Knaprar på en hel del piller så man kan säga att jag har fest varje dag! haha =)

Lite info om diskbråck har ni nedan. disken fungerar som en dämpare mellan kotorna i ryggraden. Jag hade problem med disken i länd ryggen alltså svanken... Hade till och med strålning och smärta så pass att jag fick problem med att gå och kissa med mera... Därför opperera de akut...





Så nu är man sjukskriven och det är ju lagom kul.. Men får ju tiden att gå ändå.. Shoppa på nätet och strosa omkring på stan nu när jag är mer rörlig.... =) Är ute efter denna kappa som jag såg Serena på gossip hade på sig....Så snygg:




Idag har jag fikat med min fina vän Lottis... Skönt med vänner som ser till att roa en när man är lite handikappad som man är....






På måndag ryker stygnen...Hoppas inte min tatering ser för jävligt ut i ryggen...  Nåja annars får man leva med det... Gjorde min svank tatoo när jag var 18 bast och har faktistk inte tröttnat på den så det är ju bra... Nu är man ju lite nojjig bara....

Hoppas ni alla får en mysig helg!

Se vilka fina blommer jag fått från kollegor o vänner med bud:










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback