Påsk snart!

Det går lite fort! Det var inte länge sen det var vinter och jul ! Nu ska vi fira påsk och våran! Skönt i och för sig ! Men man hinner ju inte med riktigt! =) Vad har ni för påsk planer?

Riktigt vint vår väder idag! Promenad i fina parken ok den kanske inte är så fin nu men när det blir sommar kommer det vara grönt och helt underbart att sitta o sola o umgås!

♥ Idag ska jag ta en fika på The Waynes !

Så mysigt varför älskar jag allt som är onyttigt! Kommer rulla fram snart! =)

Jag o vovven ska till Vetrinären idag! Hon ska få sin årliga spruta för kennel hosta och mm. Sen ska hon få påfyllning på rabies...  Har bättre koll på hennes sprutor än ens egna haha... Bonna ska nämligen åka finlands båt med min mamma över påsken... Så då måste hennes pass vara under kontroll!

Titta vad söt hennes pass är! haha






Måste säga att alla hund ägare borde ha ett sånt här pass för den är bra på alla sätt.. Hunden får följa med på resor samt att alla sprutor o sånt stämplas i så man lätt ser senaste.. Även avmaskning jaa allt...

skulle ha noll koll om jag inte hade denna.....


Hoppas ni alla får en bra dag!

Här har ni lite påsk musik en från en av de bästa artisterna som finns



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback