Så var det fredag!

Hoppas alla får en mysig helg !=)

Själv ska jag gå ned och ta en fika på sveavägen !=) Med min favvo Tjej Lottis.

Jag måste lägga upp bilder från Los Angeles oxå... Och Vegas... Längtar tillbaka dit... Var ju där över jul och nyår så himla mysigt....

Till sommaren har jag inga planer alls ännu! Har ni allt klart vad ni ska göra... Semester veckor? vart ni ska åka med vem ....?  jag har ingen aning ännu ! Känns som att man borde ha det någorlunda klart snart....  Hoppas på en fin Svensk sommar med massa sol och bad i alla fall !=) Få umgås med nära och kära!

Jag på Piren i Santa Monica i Los Angeles:




Fatta att det är jul därborta! Hugs and kisses =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback