I´m back!

Jaaa har varit grymt dålig på att uppdatera min sida! Bättre sent än aldrig!

Jobbet har tagit upp min tid 120% inte ok.....

Snackar för mycket 3d plasma om dagarna så man blir helt galen......

Jag ska FLYTTA!!!!! ok inte riktigt helt ännu men väldigt snart.....vi håller på att leta efter något kul objekt antingen på lilla essingen eller nära tegnerlunden där vi bor nu... Vi får ju bo på drottninggatan oxå men känns som att man vill ha något eget nu och amortera och vara vuxen....

Måste byta till vinter däck på Lagunan.... Börjar bli riktigt kallt ute och jag har inte en susning vad jag ska ha för vinterjacka---!!!!!! monclear,goose jacka, burberry? I don´t know! blir galen ......

Kommer sluta med att jag inte köper något alls och fryser hela vintern haha....

Imorgon ska jag till Västerås på jobb demo dag! hoppas inte på för mycket halka för då blir det såna köer fort!


JObbade på Tennisen hela förra veckan och då fick man se en hel del kändisar ... Bild på federer som spelade så

han vann :




Hoppas allt är frid och fröjd! =) God natt från mig... Trött bild från hotell i jönköping....



XO

Postat av: sandra den 2010-11-06 @ 10:00:24

Åhhhhhhh äntliiiiiigen !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback