Hej Bloggen!

Haft så fullt up så inte hunnit skriva mycket! Ok det som hänt är följande:
Flytten klar! nU ÄR DET inredning som gäller , men man ska inte ha för bråttom så man ´ångrar sen...

Har börjat träna! Så skönt! Ska ha en PT som fixar ett schema till mig så jag får ett mål.... Nu skulle man behöva sluta med onyttigheter men vi tar en sak i taget va.....=)

Shoppat en ny kappa som jag inväntar så låt oss hoppas att den är snygg! DOck vet jag inte vart jag ska hämta ut ännu då de på posten är lite förvirrade nu när jag flyttat! Så vi får se om jag nån gång får leverans......

Resa till Milano över helgen! Ska åka i början av April.. Min första gång i MILANO har ju varit lite här och där i Italien men inte Milano... På min göra lista finns se fotboll och shopping! Det andra vet jag inte hur jag ska kunna hejda mig då jag e totalt opålitlig hahah! =) Lite bilder på lägenheten....








KAFFE MASKINEN INBYGGD SER UT SOM DEN ALLTID SUTTIT DÄR!! <3





Postat av: sandra den 2011-03-17 @ 20:35:11

Jätte fint !!



Du vet att vi ska hänga hos dig i sommar va ???!!!! ;)

Postat av: hanski den 2011-03-17 @ 20:59:03

Jaaa vi kan ha picknick sen! =) På stranden....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback