Super duber dag med brudarna!

Sandra ,Lottis o jag var och gjorde stan osäker! NK espresso house var vi de högljudda och knasiga som hade samtalsämne ja om allt vi kom på... Lotta hur gick det med lotto vinsten?

Vi vill till Paris! =)

Jessan kunde inte joina vilket var synd men nästa gång då kör vi verkligen hel dag! <3

Jag ska hitta mig själv en "lång klänning", samt brinner det i mina knutar att fynda på Åhlens,,

Vill ha denna tröja men den fanns inte där så blir NK ändå då.....

Min söte kille ska bjuda mig på middag idag på Indikst! BLir nog tiki marsala en favorit! =)

Måste köpa en våg oxå! FIck en app om fitness och man ska fylla i massa om vikt med mera och jag kan säga att jag inte har någon koll ! haha.. Men det verkar ge resultat! Både Sandra och Lottis e riktig fit! =)


Mms snar lite bilder från idag! Annars kan ni kika in på www.undressed.blogg.se
Hon är en snabb jäkel på att få upp bilderna....

Har nu äntligen tagit mod att göra det! =) Bokat tid för att få ett vitare leende på BEYOND klilniken...=)

Får se om det blir bra! På onsdag smäller det!

Orolig för alla ilningar men vill man bli fin får man lida pin! =)

Postat av: L den 2011-03-27 @ 10:06:23

ha ha du e rolig du ;P

det blir nog jätte fint tror jag !

Postat av: Sandra den 2011-03-28 @ 07:50:28

Hoppas vi ses snart igen och ha så kul i Milano. Du kanske hittat en långklänning där :)



Kram

Postat av: Sandra den 2011-03-28 @ 11:40:16

Hoppas vi ses snart igen och ha så kul i Milano. Du kanske hittat en långklänning där :)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback